Monday, September 19, 2011

KMB #10 UNTITLED

Assalamualaikum. 

HAHA. Tak payah nak pelik sangatlah dengan tajuk post kali ni, Sam. 

Okay, semalam aku balik KMB dan dalam kepenatan aku tertidur daripada pukul 3 petang sampai pukul 6 petang kot. And then, aku solat jemaah beb kat surau untuk Maghrib and Isya'. Okay, aku boleh kata that was an achievement. 

Today, start balik kelas. Luckily takde Math so macam relieved sikit lah. Aku taktau kenapa aku kurang gemar kelas Math. Aku tak benci beb Math tapi tu lah, aku rasa macam tak selesa je every time period Math. Okay, aku perlu try hard nak eliminate perasaan tu walau sebenarnya susah. TOK pulak sangat seronok. Belajar macam mana kita sepatutnya menjadi lebih terbuka. Aku tak kisah lah kalau ada golongan yang nak pertikai TOK ni gila babi tapi aku rasa aku dah makin tertarik dengan TOK. 

Slot mentor mentee tiba-tiba jadi huru-hara. Dilonggokkan satu batch dalam main hall tu buat aku rasa macam kitorang tengah duduk untuk masuk pertandingan melukis dan mewarna kat shopping mall. Aktiviti dengan kaunselor kadang-kadang boleh jadi ridiculous, sorry to say. Rasional ke suruh kitorang lukis gambaran KMB yang kitorang nak? Memang macam-macam lah improvement yang kitorang nak ada dalam KMB ni walaupun memang kitorang sedar apa yang kitorang buat tu tak lebih dari sekadar untuk melepaskan tekanan semata-mata. HAHA. 

Malam tadi, aku ada dua kerja yang aku pun tak sangka aku nak buat serentak. Haisyh, dah lah SPR tu tak habis-habis nak bikin hal menyusahkan aku. Aku cakap betul lah, aku dah serik, tak nak buat 2 benda dalam satu masa. Banyak benda aku kena jaga. Paling susah, aku kena jaga hati orang. 

Kalau tak faham apa aku tulis ni pun takpe, sebab aku tak kisah. Bukan aku menulis nak suruh korang faham. 

P/S : Aku terjatuhkan phone Miss Bella. Takut aku dibuatnya. Terlupa pulak tu nak cakap Sorry. 

No comments: